4 Temmuz 2013 Perşembe

Niçin Savaşıyorum?

Niçin savaşıyorum?Neden pes etmedim oyunun başında.Neden acı çekmeye devam ediyorum.Savaş bitince ne olacak cennet mi? Yoksa cehennem mi?Aslında cehennemi yaşıyoruz bu hayat da cenneti de.Ama bazı zamanlar farkını ayıramıyoruz.Benim içinse hayat farkı bulmaktı hep.Tam buldum dediğim an cennete dönüştü hayatım.Elimden kaçırdığımda ise tam bir cehennemdi ortalık.Etrafım melekler ile doluyken gidip şeytana aşık oldum hep.Belkide yapamıyorum dur beceremiyorum dur yaşamayı.Belkide savaş için fazla iyiyimdir.Hayatımı düzene sokmak için daha kaç kişinin hayatını bozmalıyım.Rahata kavuşmak için kaç kişi rahatsız etmeliyim. Eskiden tam bir "Pislik" tim.Herkesle kavga eder sadece çıkarlarımı düşünürdüm.Sonra büyüdüm biraz düşünmeye hak vermeye başladım.Sonra biraz daha büyüdüm, hayatımdaki etiketleri kaldırdım .Artık insanlar benim için sadece insandı.Sonra çizgimi buldum.Silip doğrusunu çizdim, önemli olanda bu, insanların sizin için çizdiği çizgide yürümek zorunda değilsiniz.Herkes kendi çizgisini kendi çizebilir.Önemli olan doğru çizgiyi çekmektir.Bazen hayatınızda olanlar çizginizin kaymasına yol açabilir.Yada çizginiz sizi sınırlayabilir o zaman tek yapmanız gereken "Siktir" edip çizgiyi başka yere çizmek olacaktır.Çizgiler zamanla silinir geriye sadece izleri kalır.Çizginizi başkasının çizmesine izin vermeyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder