6 Temmuz 2013 Cumartesi

İhtiyaç...

İlk başta pek bir beklentim yoktu hayattan.Sonra ihtiyaçlarım çıktı ortaya sonrada zevklerim.Sonra sen çıktın karşıma.Benim için sadece "zevk" tin yani ben öyle sanıyordum sen gidene kadar.Sonra anladım ki sen ihtiyaçmışsın benim için.Sen bir geldin dağıldı dünyam.Sonra gittin, sanki hiç gelmemiş gibi.Seni aradım otobüs duraklarında, meyhanelerde, sokaklarda.Sen yoktun yağmur vardı, kar vardı, rüzgar vardı sadece.Dar sokaklar da duyulan ıslık vardı bide.Sonra bıraktım aramayı vazgeçtim korktum.Ama asla sıkılmadım seni aramaktan bıkmadım kayıplardan.Sonra hüzün oldun buldum seni, yalnızlık oldun buldum seni, ölüm oldun buldum seni, kavga oldun sokakta, gece oldun gündüze, kabus oldun geceme.Sonra tekrar gittin.Her gidişinde bekledi kalbim seni ama ben beklemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder