24 Temmuz 2013 Çarşamba

Bugün benim doğum günüm.

Bugün benim doğum günüm.Telefon çalmadı bugün hiç, uzun zamandır takvime ilk kez bu kadar çok baktım.İlk kez saatlerin bu kadar anlamlı olduğunu fark ettim.Yaşımın özgürlüğe açılacağını bilemezdim.Artık devlet bile benim büyüdüğümü kabul ediyor.Ne fark eder ki? Büyümenin ne anlamı var her sene ağlarken.Ne anlamı var daha fazla acı çekmenin, Ölüme gitgide yaklaşırken ne anlamı var mumları üflemeye.Küçükken büyüyünce  acıların sona erdiğini, ağlamanın durduğunu, insanların iyi olduğunu zannederdim.Sadece biraz özgürlük verdi bu yaşım bana.Sahte kısa bir özgülük...Ölmeden önce müzik dinlemek istiyorum...Güneşin batışını görmek, dalgaların sesini duymak, şansım varsa sevdiğim kadını son kez görmek.Her "mutsuz" geçen senenin ardından eğlenmek ve gelecek "mutsuz" yılları kutlamak.Gereklimi öleceğimi bildiğim bir seneyi kutlamak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder