24 Haziran 2013 Pazartesi

Bir çocuk kahkahası.

Seni hatırlıyorum geceleri yatarken.Her sabah kabirim olan bu yatakta açıyorum gözlerimi, tavana bakıyorum uzun uzun.Sonra bir sigara yakıyorum sessizce.Dışarı dan sesini duyuyorum, bir çocuk kahkahası arasına saklanmış.Gökyüzünden geçen martı oluyor sesin.Masamdaki yarısı boş rakı bardağı oluyor.Koparılmayı  unutulmuş takvim yaprakları oluyor sesin.Sokaktan geçen insanların sesi oluyor bazen.Annemin söylediği ninni oluyor.Babamın sigarası oluyor.Dalga sesi oluyor sessizliğin.Sessizliğin acı oluyor kalbimde,ölüm oluyor tezkere bekleyen  askere.Açlık oluyor eve ekmek götüremeyen babaya.Soğuk oluyor şehrin evsizlerine.Yalnızlık oluyor otobüs durağında yatan adama.Ceza oluyor daha başlamamış yeni bir güne.Türkü oluyor dedemin dilinde.Gece oluyor aydınlık günüme.Ölüm oluyor aldığım  her nefeste.Seni hatırlıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder